dimecres, 30 de desembre del 2009

valoració i tancament de l'assignatura

Personal ment crec es una assignatura molt interessant ja que quant siguem futurs mestres em d'estar a l'abast amb tots els nous usos, i les noves tecnologies. al Començament de curs era una assignatura nova per a mi i complicada ja que mai he tingut bona mà amb els ordinadors, però després em vaig adonar que per ser mestre es essencial poder manegar tots els usos tecnològics de cara al meu futur professional.

Ja que la tecnologia es un estri educatiu per l'ensenyament i l'aprentatge tant dels professors com dels alumnes.

Durant aquest primer trimestre, i en aquesta assignatura hem estat practicant diferents activitats, com per exemple com penjar un vídeo del YouTube a un bloc, com enllaçar una pàgina web al bloc...
per ami aquestes activitats han estat molt útils de cara al meu futur com a mestre tot i que mai acavaras d'aprendre coses, cada dia aprendràs alguna cosa nova.

Per ami han estat dues activitats que m'han cridat molt l'atenció i m'ha agradat molt poder-les fer.

1: La primera va ser la sessió 6; l'anàlissis d'un anunci, em va agradar moltissim ja que podíem escollir l'anunci que més ens agradèssi, i poder-lo analitzar.
Analitzar els personatges, els aspectes formals, el discurs verbal... jo vaig escollir l'anunci de la coca cola ja que per a mi ha estat un dels anuncis més ben fets i amb més significats de la vida.

2: El Segon anunci va ser la sessió 7; la planificació d'un curt. Va ser una pràctica molt divertida e interessant, ja que vam aprendre a posar música i i detalls en u vídeo, cosa que abans no s'abria fer.

SESSIÓ 6
SESSIÓ 7

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada