dimarts, 6 d’octubre del 2009

UNA EXPERIÈNCIA DE LA INFÀNCIA (SEMINARI)

Fa un parell de dies em va venir a la ment, els records que tinc de quan anàvem a l'escola. Quan erem petits i no teniem que fer deures, quan teniem molta estona de pati, una de les coses que s'em van quedar gravades vas ser quan una amiga de la infància m'explicava una tragèdia que hi va haber a l'escola.
Un día normal com qualsevol altre dia, ella va sortir a les 5 30 de classe, i estàven fent cua per anarse'n cap a casa. La seva classe estàva a una tercera planta i sempre s'habien d'esperar avans de baixar les escales, i de sobte ella va veure un nen de la classe repenjat de les escales fent el tonto, i va caure desde el terecer pis. Es van quedar sense dir res, i de sobte es vèia tota l'escola anant fins a on estaba el nen. Per sort aquell nen estaba bé i no s'habia fet gran cosa tot i que podría haber estat pitjor. SEgons la meva amiga va viure uns moments d'ansietat, i por ja que es un día que recordarà tota la seva vida sent aquesta una experiència inoblidable, i bastant tràgica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada