dimarts, 20 d’octubre del 2009

Seminari: Reflexió sobre els millors mestres

L'objectiu d'aquesta reflexió sobre els professors que he tingut al llarg del meu periòde educatiu és donar a conèixer els meus pensaments, reflexions, emocions i sentiments que romanen en el record.

Durant la meva etapa educativa, he pogut experimentar diversos tipus d'aprenentatge.
Cada persona és un món, per tant cada persona empra un mètode diferent a l'hora d'ensenyar.

Personalment jo estic agraïda per l'aprenentatge que he rebut dels diversos professors al llarg dels anys, però també he de dir que he pogut aprendre d'uns més que d'altres.

Encare tinc present el seu nom, Maria Rosa Soler, una professora de educació secundària que impartia classe de Llengua castellana.
Recordo que era una professora d'allò més estricta, la qual tots temíem perqué es deia que suspenia a la major part de la classe.

La veritat és que els rumors eran certs, la majoria dels alumnes suspenien, i jo estava en aquella llista.

No obstant ara és quan t'adónes de la importància que ha tingut aquesta professora tan estricta i despreciada per uns alumnes de 16 i 17 anys al llarg del nostre aprenentatge eduacatiu. Ja que ha estat la millor professora de llengua castellana durant els darrers anys de la meva etapa d'estudiant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada